Politică de rambursări și returnări

Politica noastră de rambursare și returnare durează 30 zile. Dacă au trecut 30 zile de la achiziție, nu vă putem oferi o rambursare completă sau un schimb.
Pentru a fi eligibil pentru retur, articolul dumneavoastră trebuie să fie nefolosit și în aceeași stare în care l-ați primit. De asemenea, trebuie să fie în ambalajul original.
Mai multe tipuri de bunuri sunt scutite de returnare. Bunurile perisabile precum alimente, flori, ziare sau reviste nu pot fi returnate. De asemenea, nu acceptăm produse care sunt bunuri intime sau sanitare, materiale periculoase sau lichide sau gaze inflamabile.

Articole suplimentare care nu pot fi returnate:

Produse software descărcabile
Unele articole de sănătate și îngrijire personală

Pentru a finaliza returnarea, avem nevoie de o chitanță sau o dovadă de cumpărare.

Vă rugăm să nu trimiteți achiziția înapoi producătorului.

Există anumite situații în care se acordă doar rambursări parțiale:

Carte cu semne evidente de utilizare
CD, DVD, casetă VHS, software, joc video, casetă sau disc de vinil care a fost deschis.
Orice articol care nu se află în starea sa originală, este deteriorat sau lipsește piese din motive care nu se datorează erorii noastre.
Orice articol care este returnat la mai mult de 30 de zile de la livrare

Rambursări

Odată ce returnarea dvs. este primită și inspectată, vă vom trimite un e-mail pentru a vă anunța că am primit articolul returnat. De asemenea, vă vom anunța cu privire la aprobarea sau respingerea rambursării.
Dacă sunteți aprobat, rambursarea dvs. va fi procesată și un credit va fi aplicat automat cardului dvs. de credit sau metodei inițiale de plată, într-un anumit număr de zile.

Rambursări întârziate sau lipsă

Dacă nu ați primit încă o rambursare, mai întâi verificați din nou contul dvs. bancar.
Apoi contactați compania dvs. de card de credit, poate dura ceva timp până când rambursarea dvs. este publicată oficial.
Apoi contactați banca dvs. Există adesea un anumit timp de procesare înainte ca o rambursare să fie postată.
Dacă ați făcut toate acestea și încă nu ați primit rambursarea, vă rugăm să ne contactați la optim.birotica@gmail.com

Articole de vânzare

Numai articolele cu preț obișnuit pot fi rambursate. Articolele de vânzare nu pot fi rambursate.

Schimburile

Înlocuim articolele numai dacă sunt defecte sau deteriorate. Dacă trebuie să îl schimbați cu același articol, trimiteți-ne un e-mail la optim.birotica@gmail.com și trimiteți articolul dvs. la: str. Corneliu Coposu nr. 127 Cluj

Livrare si Returnare

Pentru a vă returna produsul, trebuie să vă trimiteți produsul la: Corneliu Coposu, nr. 127 Cluj Veți fi responsabil pentru plata propriilor costuri de transport pentru returnarea articolului. Costurile de transport sunt nerambursabile. Dacă primiți o rambursare, costul transportului de retur va fi dedus din rambursare.
În funcție de locul în care locuiți, timpul necesar pentru ca produsul dvs. schimbat să ajungă la dvs. poate varia.

Aveti nevoie de ajutor?

Contactați-ne la optim.birotica@gmail.com /comenzi.optimbirotica@yahoo.com pentru întrebări legate de rambursări și returnări