Cum cumpar?

birotica papetarie produse curatenie

Comanda

Pasii pentru a lansa o comanda sunt urmatorii:

  1. In momentul in care ati gasit produsul dorit, apasati butonul Adauga in cos. Imediat, produsul este adaugat in cosul de cumparaturi ce poate fi vazut in partea dreapta sus a paginii. De aici puteti modifica lista de cumparaturi.
  2. Finalizati comanda.
  3. Introduceti datele pentru facturare si livrare.

Ne rezervam dreptul de a schimba preturile de vanzare ale produselor prezentate, atunci cand consideram necesar.
Preturile afisate CONTIN TVA.
Este posibil ca anumite produse sa nu fie disponibile, deoarece intre momentul plasarii comenzii si momentul acceptarii acesteia, stocul se poate modifica. Daca un produs comandat nu mai este pe stoc, veti fi anuntat in mail-ul de confirmare al comenzii.
Preturile din magazinele cu amanuntul pot fi diferite de cele de site.

Imediat dupa ce ati lansat comanda, veti primi un mail de confirmare primire a comenzii.

In cateva minute veti primi pe mail factura corespunzatoare comenzii.
Cu ajutorul numelui de utilizator si a parolei introduse, puteti sa va autentificati pentru a vedea istoricul comenzilor sau stadiul comenzilor actuale, a modifica/sterge profilul dumneavoastra sau a face comenzi ulterioare fara a reintroduce datele de contact.

In cazul in care nu doriti sa comandati online, trimiteti-ne comanda dumneavoastra pe adresa de e-mail optim.birotica@gmail.com

Livrarea

Livrarea se face in aproximativ 4 – 48 ore (zile lucratoare) de la primirea facturii pe mail sau dupa ce ati primit o confirmare de la agentul Optim Birotica.
Transportul este asigurat in municipiul Cluj-Napoca prin autoturisme proprii iar in tara de Cargo Courier si costa 25 lei indiferent de localitatea unde se face livrarea.

Cum platesc?

Plata poate fi facuta prin:

  • ramburs
  • virament (numai dupa primirea facturii pe e-mail)

Ramburs

Comanda se achita la livrarea efectuata de catre agentul serviciului de curierat rapid.

Virament

Metoda de plata preferata de catre clientii cu persoanalitate juridica. Viramentul se poate face NUMAI dupa ce ati primit factura pe mail.

Politica de returnare

Legislatia romaneasca prevede: Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

Clientii optimbirotica.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 14 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singura conditie este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care v-a fost livrat (sa aiba etichetele atasate, ambalajul original si documentele care l-au insotit). In maxim 30 de zile de la data returnarii, iti vom inapoia contravaloarea comenzii. Cheltuielile de returnare sunt suportate de client, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a realizat expedierea.

Politica de confidentialitate

Consideram asigurarea dreptului la protecția datelor cu caracter personal ca un angajament fundamental Optim Birotica, prin urmare vom dedica toate resursele și eforturile necesare pentru a prelucra datele dumneavoastră în deplina concordanța cu Regulamentul (UE) 2016/679 (“Regulamentul general privind protecția datelor” sau “GDPR”), precum și cu orice altă legislație aplicabilă pe teritoriul Romaniei.

Citeste mai multe aici.